How To Bypass P1 Wimax Quota 2016/17


How To Bypass P1 Wimax Quota 2016/17
PENJUALAN  TRICK KINI DIBUKA UNTUK 5 ORANG SAHAJA BAGI SETIAP BULAN



Untuk melepasi/melajukan P1 Wimax selepas kehabisan kuota ada TUTORIALNYA. Tetapi tutorial ini perlu dilakukan secara RAHSIA kerana saya tidak mahu tutorial ini terbongkar dengan meluas. Anda boleh melihat gambar dan video yang telah saya sertakan di bawah sebagai bukti :


How To Bypass P1 Wimax Quota 2016/17


*Update yang terbaru 12/6/2014

How To Bypass P1 Wimax Quota 2016/17



*Update yang terbaru 20/7/2015




*Update yang terbaru 22/1/2016 (selepas habis kuota dan package 1MBPS sahaja.

How To Bypass P1 Wimax Quota 2016/17



             Antara komen yg saya dapat selepas memakai trick ini



How To Bypass P1 Wimax Quota 2016/17



*Update yang terbaru 12/11/2015

How To Bypass P1 Wimax Quota 2016/17






Kalau berminat BOLEH PM SAYA INBOX SAYA DI SINI

Related : How To Bypass P1 Wimax Quota 2016/17

54 Komentar untuk "How To Bypass P1 Wimax Quota 2016/17"

Apa apps you guna, saya mahu!

Sori bro lambat reply..bro boleh inbox saya dekat sini https://www.facebook.com/rex.falcon.779

ok bro inbox dekat sini https://www.facebook.com/rex.falcon.779

Kepada sesiapa lagi yang mahu sila comment dekat sini. Harap Maklum

Ada lagi ..sori semua late reply busy sikit

Bro ap softwarenyee broo ? Saya nkk ,

Salam semua dan selamat sejahtera trick/tutorial ini masih terbuka untuk 8 orang lagi.. sapa cepat dia dapat.. saya nak minta maaf kepada yang pm saya dalam fb ..saya xdpt reply kerana sibuk

tolong beri trick ni kpd aku thanks!

Saya berminat, sila emailkan kepada saya caranya ke rayme3032@gmail.c0m

Berminat..tolong email saya kat mrlugh360@gmail.com..

bro, saya berminat ! hrp2 ade lagi ...

berminat..email..
cis_miza@yahoo.com

Kepada semua yang berminat.. sebenarnya benda ini ada byaran ..xlah semahal mana pun..so sekiranya betul2 berminat pm saya dekat fb https://www.facebook.com/rex.falcon.779

Rex Falcon , boleh tak kau add aku ? Add kene Block https://www.facebook.com/fikrey.fauzi . Thanks

bro..sy berminat plss email to myvi39@gmail.com cara2nye...... :) bayaran mcmner..??

Hey bro...sy berminat utk mengetahui benda ni...

camne nk wat ni bro?

salam bro.. mohon ajarkan cara bypass qoata p1, syazwan2033@gmail.com

farhanisa.tf@gmail.com
tq bro

Sekarang masih boleh hack ke bro?

MACAMNE YE,,,SEKARANG MASIH BOLEH GUNE LG KE

Alhamdulillah buat masa sekarang masih lagi boleh guna. Saya akan upload video terbaru pada 26/11 sebagai bukti.

salam bro... nak tya.. bypass nih kna buat every month or sekali ja seumor hidup

saya minat..email kat saya ashrofmanap@yahoo.com

saya juga berminat.. emailkan dekat sy duniaterpinggir@gmail.com

boss, aku berminat..sila Email kat sy wkyong88@gmail.com

boleh pm saya di fb jika betul2 berminat

saya ada pm dekat fb, pakai nama Anne Enna
saya sgt2 berminat
quota p1wimax pon tunggu hari jar nak habis

Ada lagi tempat x? Dan ni percuma atau kena bayar?

Ada tempat lagi x? Ni kena bayar atau percuma?

Untuk bulan mei, masih ada 5 kekosongan, dan ada bayaran tp tidak la semahal mana.

ade risiko ke nak kantoi dgn syarikat P1?...kot2 kena ape2 tindakan ke?

untuk linux boleh tak? raspbian

tak ada risiko, jangan risau.. P1 pun dah syarikat penipu..huhuhu

ada lagi tak bro cara tu??bleh guna lagi ka?tenat laa guna internet 5gb jer...

hi bro..skrg ni mmg pakai unlimited quota..ade x cara nak bypass speed?sbb speed skrg capped 2mbps je..klo ade sila bgtau ye..tq

Saya tak pakai package tu, tp rasanya boleh bypass capped speed tu.

Bro, setakat ini boleh lagi tak trick ni?